Desigual

Tak! W końcu wypada napisać o mojej ulubionej marce :) Ubrania są przepiękne, pozytywne, kolorowe, totalnie zakręcone i niezwykłe. Mar...



Tak! W końcu wypada napisać o mojej ulubionej marce :) Ubrania są przepiękne, pozytywne, kolorowe, totalnie zakręcone i niezwykłe. Marką jestem zachwycona już od wczesnych lat. Urzekła mnie swoimi barwami i jest w 100 % odzwierciedleniem mnie!
Desigual po hiszpańsku oznacza nierówny. Oczywiście, coś w tym jest, ponieważ ubrania są bardzo często patchworkowe, mają również wiele pomieszanych wzorów, co jednak całkowicie do siebie pasuje.
Marka pochodzi z Barcelony, którą już w 1984 r. założył 20-letni wówczas Tomas Meyer. Jej przesłaniem było ukazanie optymizmu, humoru oraz chęci wyróżnienia się. Dziś już doskonale rozwinięta marka kontynuuje swoją tradycję i mimo, że czasem kolekcje są spokojniejsze, to jednak zawsze posiada swój pierwiastek szaleństwa.  
Desigual organizuje wiele akcji, m.in. ,,The Color Run by Desigual’’ oraz ,,Przyjdź rozebrany, wyjdź ubrany’’, gdzie pierwszych 100 osób dostaje ubrania za darmo! (czekam na taką akcję w Polsce :p).
Poza tym jak widać, Desigual dużo inspiracji czerpie z cyrku, teatru, przyrody, malarstwa…ubrania jak znalazł dla prawdziwych artystów! :)






















You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images